2. juuli 2009

Dial M for Merde ja sekka muudki

Täna on mu puhkuse teine päev ja lõpetasin ootamatult süllekukkunud Stockholmi reisilt soetatud Stephen Clarke'i uue teose Dial M for Merde.
Pole enam nii särav kui kaks esimest raamatut. Aga lugeda kõlbas ja läks päris libedalt ka. Palju kirjeldusi jätsin miskipärast vahele, lasin silmad üle... ehk kui eestikeelse tõlke saaks, oleks isegi mõnusam lugemine. Ootame ja vaatame.

Lisaks eelmises postituses kirjeldatud elevantide vee raamatule alustasin vahepeal veel ühte - Zadie Smithi romaani White Teeth. See ootab juba ammu ammu mu riiulis lugemist. Raskelt läheb. Kuhugimaani jõudsin ja siis sattusin juba teisi asju lugema.

Sõbrannale kingitust otsides (loosi läks muide Harper Lee klassika Tappa laulurästast) otsustasin lõpuks endale ära osta Philippa Gregory The Other Boleyn Girl'i. See raamat on mu soovide nimekirjas juba Hollandi-päevist. Nüüd tundus õige hetk ja koju ma ta tõin. Isegi lugesin täna paar lehekülge. Kuid ilmselt peab ta ootama, kuna täna jõudsid minuni veelgi ammusemad unistused - Go Ask Alice ja Girl, Interrupted. Neist viimast ma täna alustasingi. Õhuke raamat, homme ilmselt läbi... muljed siis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar