9. juuni 2009

... ja varsti on terve aasta kui unenägu läinud...

Ma olen selle raamatublogi siin täiesti unarusse jätnud. Lausa kurb. Vahepeal on palju-palju raamatuid loetud ja päris kindlasti ei suuda ma neid kõiki enam meenutada, veel vähem nende lugemise järjekorda ning kõiki vahetuid muljeid.

Panen siis kirja vähemalt need, mis sügavama jälje jätnud.

Pimedal ajal (sügisel või talvel) haaras mind Twilighti hullus. Ma olin seda Stephenie Meyeri Videviku eestikeelset raamatut juba enne ka raamatupoes märganud, natuke nagu tõmbas selle poole, kuid vaatasin et noorteraamat ja jätsin asja sinnapaika. Ühel päeval aga raamatupoes kolades pidin selle raamatu ära ostma, ingliskeelse siis.
Öö möödus lugedes ning järgmised nädalad elasin justkui mingis teises maailmas. Twilighti lummuses ostsin ka 2 järgmist osa ning needki lugesin imekiirelt läbi.
Viimase, neljanda raamatuga, lõpetasin aga alles hiljuti, nüüd kevadel. Kokkuvõtteks ütleks, et esimene oli siiski parim.. mingi seletamatu maagia..

Viimastel nädalatel lugesin eesti keeles üle eelmise aasta lemmiku, Donna Tartt'i Salajase ajaloo. Ikka super. Ikka veel ja ka eesti keeles.

Püüan nüüd ja edaspidi oma raamatumaailma avastamisretked ikka kirja ka panna.. st üritan ennast parandada ja järjekindlam olla :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar